headbg

Sè vo ùn aduprate luci à prova di splusioni in sti lochi, e cunsequenze sò troppu gravi !

Siccomu l'illuminazione ordinaria genera inevitabilmente scintille elettriche o forma superfici calde durante l'operazione, una volta scontranu a mistura di gas splusivi in ​​u situ di produzzione o di salvezza, portarà à un accidente di splusione è mette in periculu a vita.

微信图片_20220805134010

E parti elettriche di i lampi ordinali seranu esposti più o menu.A causa di difetti elettrici o di e linee invechjate, una volta chì entranu in cuntattu cù gasi splusivi è polveri combustibili, ponu diventà BOOM!

A lampada a prova di esplosione pò impedisce l'arcu, a scintilla è a temperatura alta chì pò esse generata in a lampada da accende u gasu combustibile è a polvera in l'ambienti circundante, in modu di scuntrà i requisiti di prova di esplosione.

A luce LED a prova di esplosione hè un tipu di luce a prova di esplosione.U so principiu hè u listessu cum'è quella di a luce a prova di esplosione, salvu chì a fonte di luce hè una fonte di luce LED, chì si riferisce à diverse misure specifiche pigliate per impediscenu l'ignizione di mischii splusivi circundanti cum'è l'ambienti di gas splusivi, l'ambienti di polveri splusivi, u gas gas. , etc. Misura l'attrezzi di luci

I lampi LED antideflagranti sò attualmente i lampi antideflagranti più efficienti di l'energia, adattati per l'industria petrochimica, chimica, farmaceutica è altre industrie speciale di trasfurmazioni è di fabricazione, è ancu di magazzini, attellu è altri lochi interni è esterni chì necessitanu illuminazione d'inundazione. .

Sicondu i "Standards for Determining Hidden Hazards of Major Production Safety Accidents in the Industry and Trade Industry" (Edizione 2017), e seguenti situazioni ponu esse determinate cum'è periculi oculati maiò.

In i campi industriali cù periculu di splusioni di polvera, l'equipaggiu elettricu è e facilità à prova di esplosione ùn sò micca aduprati in a Zona 20 di u locu periculu di splusioni di polvera.

In l'industria metallurgica, i cabinetti di gas sò custruiti in zoni densamente populati, micca luntanu da facilità impurtanti cum'è grandi edifici, magazzini, centri di cumunicazione è trasportu;L'equipaggiu ausiliari è e instalazioni ùn sò micca dotati di equipaghji a prova di esplosione in cunfurmità cù i requisiti di u focu è a prova di esplosione;nisun dispusitivu di prutezzione di fulmini hè stallatu nantu à a cima di u cabinet.

L'industria di e machini è l'industria ligera ùn anu micca stallatu equipaghji elettrici è strutture à prova di esplosione in cunfurmità cù e specificazioni.


Tempu di Postu: Aug-05-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi