headbg

Ciò chì Affetta a Durata di a Vita di L ED Luci à prova di esplosione?

A lampa LED a prova di esplosione hè una spezia di lampada a prova di esplosione.U so principiu hè u listessu cum'è quella di u lampu a prova di splusioni, salvu chì a fonte di luce hè una fonte di luce LED, chì si riferisce à una lampada cù diverse misure specifiche pigliate per impediscenu l'ignizione di l'ambienti di polvera circundante è di gas.Lampade à prova di esplosione LED sò attualmente lampade a prova di esplosione di risparmiu d'energia, usate in petrochimie, miniere di carbone, centrali, stazioni di benzina è altri lochi.

stazione d'oliufabbrica chimica

Tutti sapemu chì i luci LED anti-esplosione anu boni effetti di risparmiu d'energia è una bona luminosità.Allora chì affetta a vita di i luci LED anti-esplosione, è cumu a manutenzione pò purtà benefici?

Diversi fattori chì affettanu a vita di lampade LED anti-esplosione:

1. A qualità di u wick hè a cundizione primaria chì determina a vita di a lampa LED a prova di esplosione

In u prucessu di fabricazione di chips LED, altre contaminazione di ioni impurità, difetti di lattice è altri prucessi tecnologichi affettanu a so vita.Per quessa, l'usu di wicks LED d'alta qualità hè a cundizione primaria.

A lampada a prova di esplosione di Keming adopta una sola perla di lampada LED d'alta putenza chì imita lumen è un design di chip di grande marca.A fonte di luce LED appositamente cuncepita hà una proiezione uniforme, alta trasmissione di luce è bassu abbagliamento.

2. Lamp design hè un prublema chjave chì affetta a vita di lampade LED splusion-proof

In più di scuntrà altri indicatori di a lampada, un disignu di lampa raghjone hè un prublema chjave per dissiparà u calore generatu quandu u LED hè illuminatu.Per esempiu, i lampi di surghjente di luce integrata nantu à u mercatu (single 30 W, 50 W, 100 W), a fonte di luce di sti prudutti è u canali di dissipazione di calore parte di cuntattu di u calore ùn hè micca liscia, per quessa, certi prudutti causanu luce dopu à 1-3 mesi di illuminazione.A decadenza hè più di 50%.Dopu chì certi prudutti utilizanu un tubu di bassa putenza di circa 0,07 W, perchè ùn ci hè micca un mecanismu di dissipazione di calore ragiunate, a luce decade assai rapidamente.Sti trè non-prudutti hannu bassu cuntenutu tecnicu, bassu costu è vita corta.

3. L'alimentazione di a lampadina hè assai impurtante per a vita di a lampada LED a prova di esplosione

Sia l'alimentazione di a lampada hè ragiunate, affetterà ancu a so vita.Perchè u LED hè un dispositivu guidatu da u currente, se u currente di l'alimentazione fluttua assai, o a freccia di spike di putere hè alta, affettarà a vita di a fonte di luce LED.A vita di l'alimentu stessu dipende principalmente da se u disignu di l'alimentazione hè ragionevule.Nantu à a premessa di un disignu raghjone di l'alimentazione, a vita di l'alimentazione dipende da a vita di i cumpunenti.

4. L'influenza di a temperatura di l'ambienti nantu à a vita di i lampi LED a prova di esplosione

L'attuale vita corta di lampade LED hè principarmenti duvuta à a corta vita di l'alimentazione, è a curta vita di l'alimentazione hè dovuta à a corta vita di u condensatore elettroliticu.Una altra caratteristica di l'indice di vita di i condensatori elettrolitici hè chì deve indicà a vita sottu à a temperatura di l'ambiente di travagliu di quanti gradi, è hè di solitu specificata cum'è a vita sottu à a temperatura di l'ambienti di 105 ℃.A più bassa a temperatura di l'ambienti, più longa hè a vita di serviziu di u condensatore.Ancu un condensatore elettroliticu ordinariu cù una vita di 1.000 ore pò ghjunghje à 64.000 ore à una temperatura di l'ambienti di 45 ° C, chì hè abbastanza per una lampada LED ordinaria cù una vita nominale di 50.000 ore.Adupratu.

Manutenzione ogni ghjornu di luci LED anti-esplosione:

Cumpremu una lampada LED anti-esplosione di bona qualità pò esse usata per trè anni, ma di solitu ùn fate micca attente à u mantenimentu di a lampa LED anti-esplosione, cusì pudete aduprà solu per dui anni, chì hè equivalente à spende più soldi, cumu fà a lampa LED a prova di esplosione Una vita più longa hè a chjave, parlemu brevemente di uni pochi di cose quì sottu:

1. Pulisce regularmente a polvera è altri detriti nantu à l'alloghju di a lampada (se ùn hè micca pulita per un bellu pezzu, a polvera aderisce à a lampa per bluccà u calore emessu da u lampu, risultatu in u calore chì ùn hè micca dissipatu. Questu hè per assicurà. a lampa LED a prova di esplosione Bon effettu di dissipazione di calore), una bona dissipazione di calore hè un fattore impurtante per allargà a vita di u LED.

2. Riparazione intermittenti è spegnimentu di lampade.Hè ricumandemu chì i lampi ùn viaghjanu micca senza interruzzione per l'ora di 24, perchè a temperatura di e lampade cresce gradualmente durante u travagliu ininterrottu.A più alta hè a temperatura, u più grande hè l'impattu nantu à a vita di a lampada.A più alta hè a temperatura, più corta hè a vita di a lampada..

3. U cupertu di trasmissione di luce pulisce regularmente a polvera è altri detriti per assicurà l'effettu di trasmissione di luce

4. Verificate regularmente a tensione di u circuitu.Se a tensione hè inestabile, u circuitu deve esse mantinutu è riparatu.

5. A temperatura di l'ambienti di i lampi LED a prova di esplosione ùn deve esse più altu di 60 gradi, è a vita di serviziu pò esse direttamente accurtata da 2/3 s'ellu hè più altu di 60 gradi.

6. I lampade deve esse accende regularmente durante l'usu normale.


Tempu di post: 27-May-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi