headbg

Cumu sceglie è installà luci anti-esplosione?

Cumu fàCcappucciu èInstallEa prova di xplosionLluci?

I lampi a prova di esplosione si riferiscenu à i lochi periculosi cum'è l'ambienti di gas infiammabili è polveri.Si pò prevene certi gasi inflammable è polvara causati da archi, scintille è altu temperature chì ponu accade ind'u lampade, in modu à scuntrà i bisogni di a prova di splusioni.Tali lampade Sò chjamati lampade a prova di splusioni è lampi a prova di splusioni.Di sicuru, e diverse miscele di gas infiammabili anu ancu esigenze diverse in quantu à u gradu di prova di esplosione è a forma di prova di esplosione.

LED-Proof-Explosion-Grade-Exd-IIC-T6-Ceiling-Emergency-Light-1

A maiò parte di i clienti sò cunfusi quandu sceglienu lumi a prova di splusioni, è ùn sanu micca chì lumi a prova di splusioni anu bisognu, induve sò usati, è quantu watts.Per quessa, hè più difficiuli per noi di cità i clienti.Perchè a selezzione, a stallazione, l'usu è u mantenimentu di lumi a prova di esplosione sò indispensabili per u so travagliu sicuru è affidabile à longu andà, avemu da esse attenti à elli.

1. Classificazione di luci a prova di splusioni

In generale, lampade a prova di splusioni pò esse divisa in lampade à incandescenza a prova di splusione, lampade à mercuriu, lampade fluoriscenti di bassa tensione, lampade di fonte luminosa mista, etc., secondu a fonte di luce;secondu a struttura, ponu esse divisu in tippu a prova di splusioni, tippu di sicurezza aumentata, tipu compostu, etc.;secondu u modu di usu, ponu esse divisu in fissu È portable.

2.U tipu di lampade a prova di esplosione

Sicondu u tipu a prova di esplosione, hè divisu in 5 tippi: a prova di esplosione, a sicurezza aumentata, a pressione positiva, senza scintilla è a prova di splusione di polvera.

3. A selezzione di lampi a prova di splusioni

a.L'utilizatori deve capisce u principiu di funziunamentu di basi di luci a prova di splusioni è segni di splusioni.

b.Sicondu u gradu di u locu periculosu, u tippu currettu a prova di esplosione, u gradu è u gruppu di temperatura deve esse sceltu.

c.Sicondu l'ambienti d'usu è i bisogni di u travagliu, sceglite raghjone lampade a prova di esplosione cù diverse funzioni.

d.Leghjite attentamente u manuale d'istruzzioni di u produttu è capisce u so funziunamentu è e funzioni, è i luci di precauzioni.

4. A stallazione di luci a prova di splusioni

Prima di installà a lampada anti-splosione, a so targhetta è u manuale di u produttu deve esse verificatu currettamente: tipu anti-esplosione, gruppu di temperatura, categuria, livellu di prutezzione, metudu di installazione è fasteners per esse usatu.A stallazione di a lampada a prova di esplosione deve esse fermamente fissata, è i fasteners ùn ponu esse rimpiazzati à vuluntà.U lavatore di primavera deve esse cumpletu, u latu oppostu di u cable deve esse tondu, è l'inlet eccessivo deve esse bluccatu.


Tempu di Postu: Aug-06-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi