headbg

Solu 3 minuti!Ampararete à identificà i pro è i contra di lumi LED a prova di esplosione.

Quandu affruntà ogni tipu di marche è prezzi alti o bassi, parechji cunsumatori ùn sanu micca cumu cumprà è distingue trà bè è male.Eccu, aghju riassuntu 4 punti per i cunsumatori per aiutà à esse assicurati di cumprà.

1. A marca di imballaggio

Questu hè un modu simplice è intuitivu per distingue.L'imballu esternu di a lampada LED deve esse marcatu cù informazioni cum'è a tensione nominale, a gamma di tensione, a putenza nominale, i marchi di marca è i marchi di certificazione rilativi.Ùn ci sò micca marchi stampati è marchi di certificazione cunnessi nantu à l'imballu esternu di certi prudutti inferiori.

2. L'apparenza

A lampa LED usa trè tubi di culore primariu, è u culore di u tubu hè biancu.Dopu avè coperto cù a manu, u culore serà più biancu.Quandu compra, l'utilizatori ponu mette parechje luci LED inseme per paragunà.I prudutti cù una forma di tubu megliu è una consistenza di taglia sò generalmente prudutti di massa, è a qualità hè soprattuttu garantita.

A qualità di a lampada LED anti-esplosione pò ancu esse distinta da u so materiale di cunchiglia.A cunchiglia di plastica di a lampada LED anti-esplosione hè fatta di materiali ignifughi, cum'è a lega d'aluminiu.Mentre i prudutti inferiori sò fatti di plastica ordinariu cù superfici liscia è brillanti.Hà e caratteristiche di esse facilmente deformatu è inflammable.

3. A temperatura à u travagliu

In e cundizioni di travagliu, a temperatura di a lampada LED a prova di esplosione ùn serà micca troppu alta è pò esse toccu cù a manu.Se u pruduttu acquistatu si riscalda significativamente durante u travagliu, significa chì ci hè un prublema cù a so qualità.Inoltre, se a luce di a lampa LED a prova di esplosione lampeghja, indica ancu chì ci hè un prublema cù a so qualità.

4. U rendiment di interferenza anti-elettromagnetica

A cumpatibilità elettromagnetica hè un indicatore impurtante per valutà se i prudutti elettrici sò qualificati.Dunque, quandu si compra una lampada LED anti-esplosione, l'utilizatori ponu verificà s'ellu ci hè una marca pertinente chì hà passatu a prova nantu à l'imballu esternu.

Quandu compra, l'utilizatori ponu utilizà a radiu d'onda corta è media per pruvà.Pone a radiu vicinu à a lampada LED anti-esplosione dopu l'accensione, è observendu u rumore in a radiu.U più bassu u rumore, u megliu hè a cumpatibilità elettromagnetica di u pruduttu.

Caru tutti, quì sopra sò i punti chjave d'oghje.Sè vo vulete sapè di più infurmazione di ogni tipu di luci a prova di splusioni, per piacè cunsultate Chengdu Taiyi Energy Technology Development Co., Ltd, chì hè spicializata in particulare in vari lampi a prova di splusioni, cum'è i proiettili a prova di splusioni citati quì.Benvenuti à cunsultà, visità è cumprà.Tuttu u staffu di a cumpagnia vi servirà in tuttu.


Tempu di Postu: Apr-22-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi