headbg

Cumu distinguishà a luce anti-esplosione, a luce LED anti-esplosione è e luci LED ordinarie?

Credu chì quandu u venditore mantene in cuntattu cù i clienti in l'industria a prova di esplosione sempre scontru alcune dumande cum'è "Chì hè a luce a prova di esplosione? Cosa hè a luce LED a prova di esplosione? luce LED?"Hè assai difficiuli per u venditore in particulare quelli chì cumincianu à entre in l'industria per risponde à sta quistione.Alcune imprese senza sistemi di gestione cumpletu ùn anu micca furmatu i so impiegati, è ùn anu micca sapè cumu risponde à queste dumande ancu s'ellu anu travagliatu più di un annu.Avà imparemu inseme nantu à queste risposte giuste.

1. A definizione di u lume a prova di splusioni

A luce a prova di esplosione si riferisce à luci chì sò aduprate in certi lochi periculosi, cum'è i lochi induve esistinu gasu è polvera inflammable, è ponu impedisce l'arcu, scintille è alte temperature chì ponu esse generati in a lampada da ignite gasi inflammabili è polveri in l'ambiente circondu. per risponde à i requisiti anti-esplosione.

Diversi livelli a prova di esplosione è forme a prova di esplosione anu diverse ambienti di mistura di gas infiammabili.Sicondu i requisiti di diversi ambienti di mistura di gas infiammabili, i gradi di lumi a prova di esplosione ponu esse divisi in trè categurie: IIA, IIB è IIC.Ci sò dui tippi di tippi anti-esplosioni: tippu full flameproof è cumposti flameproof tipu, denota da (d) è (de) rispittivamenti.Inoltre, i lampi a prova di splusioni anu ancu duie fonti di luce: unu hè lampade à scaricamentu di gas, cum'è lampade fluorescenti, lampade à alogenuri metallici, etc.;u sicondu hè fonti di luce LED chì sò divisi in chip è COB fonti di luce integrata.In u passatu, avemu usatu a prima fonte di luce.Avà, per favurizà u risparmiu d'energia è a riduzzione di l'emissioni, i fonti di luce LED sò gradualmente rimpiazzati i lampi di scaricamentu di gas.

2.Second, a definizione di luce LED splusion-proof

Dopu à spiegà a definizione di u lume a prova di esplosione, crede chì tutti ponu facilmente capisce ciò chì hè a luce LED a prova di esplosione.Hè ghjustu, si riferisce à a luce a prova di splusione cù a fonte di luce LED, chì facenu a struttura di luce sana cambiata.A cavità di a fonte di luce di u lampu LED a prova di esplosione hè assai più flat chì a cavità di a fonte di luce di a lampada di scaricamentu di gas, chì hè causata da a dimensione di a fonte di luce.È a lampa LED a prova di esplosione hà un grande vantaghju chì hà bisognu di un suministru di alimentazione di guida per travaglià, ma avà a tecnulugia pò aghjunghje a putenza di guida in u lampu, facendu più bella è compacta senza ritardà u so travagliu.

3.Third, a definizione di luce LED ordinariu

U lume LED ordinariu, cum'è u nome implica, significa chì ùn anu micca bisognu à esse usatu in lochi periculosi cum'è gas inflammable è polvera.Di sicuru, ùn ci hè micca ubligatoriu per a prova di splusione è di u tipu di prova.In generale, avemu usatu in uffizii, corridori, scale, case, etc. Tutti sò luci LED ordinarie.A sfarenza ovvia trà elli è a luce LED a prova di esplosione hè chì a prima si trova in l'illuminazione, è l'ultima ùn hè micca solu l'illuminazione, ma a prova di esplosione.Solu in questu modu pudemu evità splusioni chì causanu ambienti esterni periculosi, salvezza persunale è danni à a pruprietà.


Tempu di Postu: Apr-22-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi