headbg

Taiyi Ex-proof Series-TY/PLED502 Ex-proof Platform Light.

E caratteristiche di i prudutti Taiyi a prova di esplosione:

圆1

1. Sicurezza, risparmiu d'energia, prutezzione di l'ambiente è larga applicabilità.

2. A cunchiglia hè fatta di lega d'aluminiu d'alta resistenza da una sola volta die-casting.A superficia hè pulita da spruzzatura elettrostatica d'alta velocità è spruzzo elettrostaticu à alta velocità.A cunchiglia hà una struttura compatta è raghjone, alta densità di materiale è bona forza, è un eccellente rendimentu a prova di esplosione.

3. U corpu di u lampu gira 360 ° horizontally, è l'angolo di elevazione hè regulabile in + 90 ° -60 °.

4. U paralume hè fattu di vetru duru, chì hà una bona trasmissione di luce.U riflettore hà subitu un strettu disegnu otticu secundariu è hè statu verificatu da teste reali.Hà una alta riflettività è una bona cuncentrazione di luce.

5. Hà un forte rendimentu impermeable è pò esse usatu in lochi cum'è e plataformi d'oliu.Grau di prutezzione IP66.

6. Marca a prova di esplosione: Ex d IIB T6 tDA21.

7. Quandu u lampu led a prova di splusione hè utilizatu cum'è un floodlight: aghjunghje un condensatore nantu à a superficia di a surgente luminosa per aumentà l'irradiance di u floodlight.

8. A lampa di led anti-esplosione hè aduprata cum'è una lampada anti-esplosione in a cantina: deve esse cuncepita cù un segellu di strada;un tipu intrinsecamente sicuru a prova di esplosione;Livellu anti-corrosione WF2, chì hè impermeabile, a prova di polvera è a prova di esplosione.

9. U lampu led a prova di splusioni hè aduprata cum'è una lampada a prova di splusioni di u campu di petroliu: deve esse cuncepitu cù un anellu anti-caduta;fà vibrate u derrick di u campu di petroliu per impedisce chì a lampada cascata per via di i bulloni chì cascanu è prutetti da l'anellu anti-caduta.

10. U lampu standard a prova di splusioni guidatu da l'ispezione è l'accettazione di prutezzione di u focu.

11. led lampada a prova di splusioni novu prucessu prufilu aluminium stretching furmà.

12. A distribuzione luminosa di a lampa hè unica, l'illuminanza di a gamma di illuminazione hè uniforme, è l'angolo di illuminazione hè finu à 220 gradi, chì utilizeghja cumplettamente a luce;a luce hè dolce è ùn ci hè micca splendore, chì ùn pruvucarà micca a fatigue di l'ochju di l'operatori è migliurà l'efficienza di u travagliu.

Nota: Stu pruduttu hè un pruduttu LED flameproof, chì pò esse usatu in lochi periculosi inflammabili è splusivi.


Tempu di post: 18-May-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi