headbg

Scatola di distribuzione a prova di esplosione in acciaio inox

StainlessSteelEa prova di xplosionDdistribuzioneBox

I scatuli anti-esplosione sò oghji più è più utilizati, è tutti tendenu à cumprà scatuli standardizati, ma in fattu, hè megliu persunalizà e scatuli secondu a vostra situazione.In parechji lochi, l'usu di scatuli di distribuzione a prova di esplosione in acciaio inox hè ancu essenziale.

wKj0iWDdTRqAeIhtAAIbwqboFCQ074 Chengdu Taiyi Energy hè un fabricatore impegnatu in una seria di prudutti a prova di esplosione, cum'è lampade a prova di esplosione, scatuli a prova di esplosione è connettori a prova di esplosione.Hè una impresa chì integra R&D, pruduzzione è cummerciu.I prudutti principali sò minieri, fabbrica, marini è chimichi di alta è bassa tensione cumpleta di l'equipaggiu.Avà Chengdu Taiyi Energy hà 10 anni di sperienza di pruduzzione, ricchezza di risorse tecniche, è a catena di l'industria di a tecnulugia hè più matura chè prima, chì ponu furnisce l'utilizatori cù megliu prudutti elettrici a prova di splusioni.

Oghje, vi presentà a scatula di distribuzione a prova di esplosione in acciaio inox di Chengdu Taiyi Energy.

微信图片_20210816085632微信图片_20210816085647Taiyi Energy pò persunalizà diverse scatuli di giunzione a prova di esplosione, scatuli di distribuzione a prova di esplosione, è scatuli integrati a prova di esplosione secondu i disegni è e dimensioni furnite da i clienti.I scatuli sò fatti di aluminium cast, acciaio inox è ferru.Terminali è punching ponu esse fatti sicondu i bisogni di i clienti.

Zona applicabile di Scatola di distribuzione in acciaio inox a prova di esplosione

1. Lochi periculosi in Zone 1, Zone 2 o Zone 20, Zone 21, è Zone 22 lochi periculosi;

2. Classe IIA, IIB, IIC ambienti di gas splusivi o ambienti di polvera combustible;

3. Gruppu Temperature: T1 ~ T4 / T5 / T6;

4. Adupratu in petroleum, chimica, aerospaziale è altri lochi.

Caratteristiche di a scatula elettrica a prova di esplosione in acciaio inox

1. L'esternu di a scatula di distribuzione a prova di esplosione di Chengdu Taiyi Energy hè fatta di piastra d'acciaio inox saldata è furmata cù fasteners esposti in acciaio inox.U pruduttu hà una bella apparenza.

2. A scatula di distribuzione di energia a prova di esplosione usa una struttura modulare composta, è ogni circuitu pò esse assemblatu liberamente.In generale, a scatula di commutazione usa una struttura a prova di esplosione, mentre chì a scatula di busbar è a scatula di uscita usanu una struttura di sicurezza aumentata..

3. Users ponu cunfigurà i cumpunenti ilittronica internu nant'à u so propriu esigenze, chì pò esse operatu nantu à a superficia di a scatula o remotely.

4. Si pò upirari mutori multipli à u listessu tempu, ogni ramu hè furnutu di prutezzione di circuit breaker, è ponu dinù esse furnitu cù putenza di illuminazione o metri.

5. Pipa d'acciaio o wiring cable pò esse usatu.


Tempu di post: 16-aug-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi