headbg

Novu luce di travagliu magnetica mobile portatile LED a prova di esplosione

Fighjendu à a storia, l'umanità hè andata da a perforazione di legnu per u focu à più tardi utilizendu a luce di u focu per illuminà a strada, alluntanendu e bestie, è avà à lumi elettrici.Migliaia d'anni di prugressu anu creatu una gamma abbagliante di equipaghji di illuminazione oghje.

 

I tempi si sviluppanu è a tecnulugia avanza.L'esseri umani anu sempre esploratu a terra.In u listessu modu, i bisogni umani per l'illuminazione d'emergenza sò ancu cambiati constantemente.In certi lochi specifichi, ci sò esigenze spiciali per a vita di l'illuminazione, a luminosità, a qualità, etc. Per risponde à queste esigenze, Chengdu Taiyi Energy Technology Development Co., Ltd hà lanciatu di novu una luce di travagliu magnetica mobile a prova di esplosione portable TY/SLED703. di a serie TY/SLED70.

111.5

TY/SLED703 LED luce di travagliu magnetica mobile portatile a prova di esplosione hà una bella apparenza, un funziunamentu simplice è una funzione di trasportu còmuda.U fondu hà un disignu di pede di supportu speciale per assicurà chì a luce hè irradiata da tutte e direzzione è hà un effettu tridimensionale più forte.

À u listessu tempu, u disignu di u pede di supportu lisu in u fondu impedisce à a lampa di rotulà liberamente nantu à a superficia horizontale.

U disignu di u manicu di grande spaziu è u grande buttone facilita l'operazione di a lampada ancu quandu si porta guanti di cuttuni in tempu ghiacciatu è neve.

 

Funzioni di TY/SLED703 luce di travagliu magnetica mobile portatile a prova di esplosione:

Aduprate una fonte di luce LED d'alta efficienza è longa vita è una batteria di lithium polimeru d'alta energia;

Cù tecnulugia di doppia prutezzione, prestazione superiore;

U circuitu prutezzione internu di batterie hà a funzione di impedisce overcharge, sopra scaricamentu è prutezzione di cortu circuitu.

A vita di serviziu mediu hè sin'à 100.000 ore.U tempu di travagliu ligeru di ricerca ùn hè micca menu di 4 ore,

U tempu di travagliu di a luce di foto ùn hè micca menu di 10 ore.A fonte di luce multibanda pò esse formata aghjustendu filtri,

Realizà una lampada cù parechje funzioni (configurazione di copertina rigida).

Inoltre, sta luce di travagliu usa ancu una tecnulugia chjamata ochju compostu bionicu per u disignu di distribuzione di luce, cù una uniformità di distribuzione di luce di 0,9 è sopra.

Pudete cambià trà i modi di travagliu di luce di ricerca è di luce di foto.

I fanali di travagliu magneticu mobili portatili a prova di esplosione LED mudificati sò usati in parechje industrii di illuminazione cum'è miniere di carbone, ferrovie, metallurgia, petroleum è petrochimica, etc., chì furnisce assai comodità per parechji avvenimenti di sistema è investigazioni in situ.

Parametru di u produttu

Tensione nominale: 11,12 V

Potenza nominale: 9W

Forte flussu luminoso: 1600lm

Vita media di serviziu: 100000H

Tempu di illuminazione cuntinuu: luce forte: 8H

Luce di travagliu: 16H

Tempu di carica: 8 ore

Ciclu di vita di a batteria: 1000 H

Corrente di uscita: 800 mA

Dimensioni: 195 mm * 126 mm * 215 mm

Pesu: 1,45 kg

Livellu di prutezzione di Shell: IP65

Marca a prova di esplosione: Es d è IIC T6


Tempu di Postu: Set-29-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi