headbg

Induve ponu esse aduprate lumi a prova di esplosione?

Oghje vi parleraghju di i lochi induve l'illuminazione anti-esplosione deve esse usata.Avete mai vistu una nutizia vera ?Per esempiu, una pianta chimica sploduta, 5 morti è 1 feritu, etc. In fatti, stu tipu di casi simili pò esse evitata in parechji casi.Hè spessu impurtante per installà lumi a prova di esplosione è l'equipaggiu elettricu à prova di esplosione in questi lochi periculosi.

Allora, induve esattamente deve esse aduprate lumi a prova di esplosione?

In generale, i luci anti-esplosione sò usati in i seguenti lochi:

Impianti chimichi, trivellazioni di petroliu, miniere di carbone, mulini di farina, magazzini di petardi, attelli di pirotecnica, stazioni di benzina, impianti metallurgichi, acciaieri, magazzini di pittura, cartiere, * mulini, piante alimentari, magazzini di tabacco è altri lochi periculosi, è ancu periculosi. lochi cum'è polvara è polvara Quessi sò assai periculosi in un ambiente più aria.

Oghje, ricumandemu una lampada a prova di splusioni cù una bona qualità è un prezzu moderatu.Credu chì per quessa, aghjunghje una capa di prutezzione à a vostra sicurità di u travagliu.

1.3TY/PLED502High-Efficiency-Energy-saving-Explosion-proof-Light-for-Mining-1

Marca antideflagrante: Exd IIC T5 Gb/Ex tD A21 IP67 T95

Livellu di prutezzione di Shell: IP67

A cunchiglia di a serie TY / PLED50 di lampade a prova di esplosione hè fatta di lega d'aluminiu d'alta resistenza per una sola volta, è a superficia hè pulita da granigliatura ad alta velocità è spruzzatura elettrostatica à alta pressione.A struttura di a cunchiglia hè compatta è raghjone, a densità di materiale hè bona, è hà una bona prestazione a prova di esplosione.Hè ancu un bonu rendimentu anti-corrosione è impermeabile quandu s'utilice.U paralume hè fattu di vetru duru, chì hà una bona trasmissione di luce.U riflettore hà subitu un strettu disegnu otticu secundariu è hè statu verificatu da teste reali.Hà una alta riflettività è una bona cuncentrazione di luce

Utilizà a temperatura ambientale: -25-+55

Stu pruduttu hè di ringrazià i clienti novi è vechji, soprattuttu per tutti per ricumandà una lampada a prova di splusioni di costu.Ci sò attualmente 600 unità in stock è 200 unità di 20/40/60W.Ogni unità di 20W hè 600 yuan, è u prezzu di riferimentu di u mercatu hè 860. Ùn mancate micca l'uppurtunità, se avete bisognu o interessatu, per piacè cuntattateci.


Postu tempu: Jul-09-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi