headbg

Chì ghjè u certificatu ATEX?

Hola, questu hèCLown's small class of popular science knowledge, sta volta purtemu u nostru grande tema, certificatu ATEX a prova di esplosione

微信图片_20220519132734

Prima di tuttu, vogliu spiegà ciò chì hè ATEX?ATEX hè l'attrezzatura meccanica è l'equipaggiu elettricu, chì espande l'ambiente potenzialmente periculoso à polvera è gasi inflammabili, vapori inflammabili è nebbie in l'aria.Hè l'istruzione a prova di esplosione implementata da l'industria a prova di esplosione avà, vale à dì, a certificazione di prova di esplosione.Tutti i prudutti utilizati in zone periculose anu bisognu di cunfurmà cù a direttiva ATEX.

1.Requirements per a certificazione a prova di esplosione;durante a pruduzzione di prova di novi prudutti, u manager di u produttu deve cunfirmà cù u cliente se u pruduttu hà bisognu di prova di certificazione a prova di esplosione secondu i requisiti di u produttu.Se a certificazione hè necessaria, deve esse cunfirmata chì risponde à i requisiti di GB3836, è i requisiti cum'è u tipu di certificazione a prova di esplosione è u gradu di prova di esplosione deve esse specificatu.

2. Determinazione di a certificazione a prova di esplosione: Dopu chì l'ingegnere di certificazione hà cunfirmatu chì u pruduttu hà bisognu di teste à prova di esplosione, urganizeghja u manager di u produttu, l'ingegnere di sviluppu di u produttu è l'ingegnere di teste di produttu per fà una riunione di scambiu di certificazione a prova di esplosione.

3.Preparazione di materiali di certificazione, standard d'impresa, manuali d'istruzzioni di prudutti, disegni di circuiti, disegni strutturali, etc.

4. Pruduttu prototype test rapportu

5.Evaluazione di simulazione: L'ingegnere di certificazione deve fà una valutazione di simulazione nantu à u prototipu di a prova di liberazione, è avvisà a persona incaricata di a rettificazione s'ellu ùn risponde micca i requisiti.

6.Submit materiali à l 'unità di certificazione

7.Certification unità audit materiali

8.Prototype test

9.I risultati di a valutazione

10.Certificazione

11.Certification Review

Ciò sopra hè un'interpretazione di a certificazione ATEX a prova di esplosione!Spergu esse utile.Se vulete sapè di più, pudete navigà in u nostru situ web, vi daremu più infurmazione prufessiunale.

Per piacè cuntattateci in ogni mumentu s'è vo avete qualchì prublema.Semu Chengdu Taiyi Energy Technology Development Co., Ltd è simu prufessiunali prufessiunali di luce ex-prova.


Tempu di Post: 19-May-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi