headbg

U metudu di stallazione curretta di luci d'emergenza

Precauzioni per a stallazione di luci d'emergenza

LED-Proof-Explosion-Grade-Exd-IIC-T6-Ceiling-Emergency-Light-1Chengdu-Taiyi-Certificato-IEC-Luce-LED-a prova di esplosione-con-IP67-(2)

1. Prima, determinà u locu di a scatula di putenza è lampade, è poi stallà in u modu currettu, è preparanu i cables di trè core è di cinque core di a lunghezza currispundente.

2. Aduprate una chjave esagonale per apre u coperchiu di a scatula di putenza di l'ingressu di u cable è sguassate u ballast.Cunnette una estremità di u cable di trè nuclei preparatu da l'output di a scatula di putenza à u ballast in cunfurmità cù i requisiti di a prova di esplosione, dopu cunnette una estremità di u cable di cinque core da l'entrata di a scatula di putenza à u ballast. , è dopu cunnette a bateria Inserisci i pusizioni di cablaggio pusitivu è negativu currispundenti di a bateria nantu à u circuitu, ***chjude u coperchiu di a scatula di putenza per riparà.

3. Dopu a fissazione di a lampadina è a scatula di putenza secondu a pusizione predeterminata, utilizate una chjave esagonale per apre u vitu nantu à a tappa frontale di a lampada.Dopu avè apertu a tappa frontale, cunnette l'altra estremità di u cable à trè nuclei à a lampada in cunfurmità cù u standard anti-esplosione, poi riparate a tappa frontale dopu chì hè cunnessu, è dopu cunnette l'altra estremità di u cable à cinque core. à u putere di a cità secondu u standard di prova di esplosione.Allora l'illuminazione pò esse ottenuta.

4. Turn u funziunamentu di funziunamentu di emergenza chjave nantu à u ballast à a pusizione OFF, è a funzione di emergenza di cuntrollu di cablaggio esternu di a lampada serà attivata.Se ùn vulete micca usà u filu per cuntrullà l'emergenza, allora tira u switch à a pusizione ON, è serà attivatu automaticamente quandu u putere hè tagliatu.Accende a funzione d'emergenza.

5. U lume di emergenza deve esse attentu durante l'usu.Se a luce hè dim o a lumera fluorescente hè difficiule di principià, deve esse carica immediatamente.U tempu di carica hè di circa 14 ore.S'ellu ùn hè micca usatu per un bellu pezzu, deve esse carricu una volta ogni 3 mesi, è u tempu di carica hè di circa 8 ore.U prezzu di l'illuminazione d'emergenza

Quantu hè una luce d'emergenza?Principalmente dipende da a so marca, mudellu è altre differenzi.U prezzu di luci d'urgenza ordinariu hè in generale intornu à 45 yuan, u prezzu di luci d'emergenza cù standard naziunali hè generalmente intornu à 98 yuan, è u prezzu di luci d'emergenza cù un diametru di 250 hè di solitu circa 88 yuan.U prezzu di lumi di emergenza di a casa serà più prezzu, finu à uni pochi di yuan o Ten yuan.Tuttavia, u prezzu di luci d'urgenza di marca, cum'è luci d'emergenza Panasonic, generalmente varieghja da 150 à 200 yuan.

Cumpete cumpetenze di illuminazione d'emergenza

1. Sceglie quellu cù u tempu di illuminazione longu

Cum'è un equipamentu d'urgenza di u focu, a funzione principale di luci d'urgenza hè di furnisce l'illuminazione per u situ di l'accidentu per un bellu pezzu per facilità u persunale di u focu per trattà l'accidentu.Per quessa, quandu avemu compru luci d'emergenza, avemu bisognu di sceglie un longu tempu di illuminazione.Pudemu cunsiderà a bateria è i lampi di u lume d'urgenza.

2. Sceglie secondu u vostru ambiente

Quandu avemu sceltu luci d'emergenza, avemu ancu sceltu secondu u nostru ambiente.S'ellu hè un locu d'altu risicu, hè megliu di sceglie una luce d'urgenza cù una funzione anti-esplosione.S'ellu si trova in un locu ***, allora hè megliu di sceglie una luce d'urgenza incrustata, chì ùn hà micca affettatu l'apparenza è hà ancu un bonu effettu di illuminazione.

3. Sceglie bonu serviziu dopu-vendita

I luci d'emergenza sò prudutti elettronichi d'altu cunsumu.Inevitabbilmente scontru diversi prublemi durante l'usu.Dunque, quandu avemu acquistatu luci d'urgenza, avemu bisognu di sceglie quelli chì anu un bonu serviziu post-vendita è un periodu di garanzia più longu.Solu in questu modu pudemu esse più à l'aise.

Classificazione di l'illuminazione d'emergenza

1. L'illuminazione d'urgenza di u focu

L'illuminazione d'emergenza di u focu hè un must in tutti l'edificazioni publiche.Hè principarmenti utilizatu per prevene l'interruzioni di l'energia improvvisa o l'incendii cum'è un indicatore di coordenada per l'evacuazione di e persone.Hè largamente utilizatu in centri commerciali, edifici di uffici, alberghi, ecc., Ospedali, strutture sottostanti, etc.

Di sicuru, ci sò in realtà parechji tippi di illuminazione d'emergenza di u focu:

a.Ci sò trè tippi di lampade in diverse cundizioni di travagliu.Unu hè a lampa d'emergenza cuntinuu chì pò furnisce illuminazione cuntinua.Ùn deve esse cunsideratu per l'illuminazione normale, è l'altru hè a lampa d'emergenza non cuntinuu utilizata quandu a lampa d'illuminazione normale falla o hè fora di putere., U terzu tipu hè una luce d'urgenza composta.Più di duie fonti di luce sò stallati in stu tipu di luce.Almenu unu di elli pò furnisce l'illuminazione quandu l'alimentazione normale falla.

b.Ci hè ancu dui tipi di lampade cù diverse funzioni.Unu hè di furnisce i lampi d'illuminazione necessarii à i camini, passaghji di uscita, scale è spazii potenzialmente periculosi in casu d'accidentu.L'altru hè di indicà chjaramente a direzzione di uscite è passaghji.Lampade di tipu Logo cù testu è icone.

Lampi di tippu di segnu sò lampi d'illuminazione d'emergenza assai cumuni.Hà esigenze assai standard.A luminosità di a superficia di u segnu hè 710cd/m2, u gruixu di u trattu di u testu hè almenu 19mm, è a so altezza deve esse ancu 150mm, è a distanza d'osservazione Hè solu 30m, è hè più evidenti quandu a luminosità di u testu hà un cuntrastu più grande cù u fondu.

L'illuminazione d'emergenza di u focu hè cumpostu da fonte di luce, batteria, corpu di lampada è cumpunenti elettrici.A luce d'emergenza chì usa una lampada fluorescente è altre fonti di luce à scarica di gas includenu ancu un convertitore è u so dispositivu di ballast.

2. Illuminazione d'urgenza

U sicondu tipu di illuminazione d'urgenza hè principalmente utilizata per l'illuminazione d'urgenza in magazzini, trinchese, strade è altre occasioni.Hà e caratteristiche di alta efficienza è risparmiu d'energia.Si usa principarmenti a quarta generazione di prutezzione di l'ambiente verde, alta putenza LED biancu surghjente di luce solidu.Sta fonte luminosa hà una efficienza luminosa relativamente alta, è a so vita di serviziu hè abbastanza longa.Ùn hè micca bisognu di mantenimentu per un bellu pezzu.

Hè ancu un pruduttu di design assai amichevule, chì pò cambià automaticamente è manualmente e funzioni d'emergenza.U disignu di tensione larga hè faciule d'utilizà, cù luce dolce, senza splendore, è senza splendore, chì ponu permette à l'operatori di migliurà l'efficienza di u travagliu.U materiale di lega ligera di a cunchiglia hè resistente à l'usura, resistente à a corrosione, impermeabile è polvera.-prova.

Altezza di stallazione di luce di emergenza

Credu chì quandu fate shopping, truverete chì ùn importa quante strade di lussu è di moda, ci hè una luce d'urgenza nantu à u muru.In fatti, questu hè stallatu in cunfurmità cù i regulamenti di a porta di u focu.Ancu s'ellu ùn pare micca assai piacevule, hè sicuru.À u listessu tempu, per stu tipu di luce d'urgenza, micca solu a qualità deve risponde à un certu standard, ma ancu u standard di ispezione di u dipartimentu pertinente.

In a maiò parte di l'occasioni, l'altezza di stallazione di stu tipu di lampa hè 2,3 m.In fatti, questu hà una certa basa.Cum'è a nostra residenza ordinaria, l'altezza di ogni pianu hè di circa 2,8 m, è l'altezza di i posti cummerciale serà più altu.Per quessa, installà a luce di emergenza à una tale altezza hè abbastanza per ottene l'effettu di l'illuminazione, è hè ancu più convenientu per u mantenimentu.

Per certi lochi spiciali, l'altitudine di stallazione di u produttu hà ancu altre esigenze, cum'è stairwells o anguli.Questi spazii periculosi chì sò propensi à l'affollamentu è l'esplosioni ponu causà accidenti più gravi perchè ùn ponu vede chjaramente durante a fuga d'emergenza.Per quessa, i luci d'urgenza deve esse stallati vicinu à a terra in questi lochi, è l'altitudine ùn deve esse più di un metru.

Specificazione di stallazione per l'illuminazione d'emergenza

In generale, stu tipu di luci seranu posti nantu à u quadru di a porta di a surtita di salvezza, à circa 2 m sopra a terra.Di sicuru, per certi grandi mercati elettronichi, centri commerciali è altri lochi, lumi di emergenza à doppia testa seranu direttamente montati in muru nantu à i pilastri.

In a vita di ogni ghjornu, hè assai cumuni chì a lampada ùn pò esse usata nurmale per via di u metudu di cunnessione sbagliatu.Per quessa, hè cunsigliatu chì ogni lumera d'emergenza sia dotata di una linea dedicata, senza un interruttore à mezu.E luci d'emergenza à dui fili è trè fili ponu esse unificate nantu à l'alimentazione d'energia dedicata.L'impostazione di ogni alimentazione di energia dedicata deve esse cumminata cù e regule di prutezzione di u focu currispundenti.

In casu d'incendiu, postu chì ci hè menu fumu vicinu à u pianu, l'instinctu di a ghjente hè di chjappà o arrampicà in avanti durante l'evacuazione.Per quessa, l'illuminazione lucale high-illuminance hè più efficau chè l'illuminazione uniforme purtata da a stallazione di altu livellu, cusì hè cunsigliatu una installazione à livellu bassu., Questu hè, furnisce l'illuminazione d'urgenza per l'evacuazione vicinu à a terra o à u livellu di a terra.


Tempu di pubblicazione: 15-06-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi