headbg

Solu 3 minuti! Ampararete cumu identificà i pro è i contra di lumi LED a prova di esplosione.

Davanti à e diverse marche, è ancu in fronte à i prezzi alti è bassi, assai cunsumatori ùn sanu micca cumu cumprà è cumu si distingue trà bè è male.In questu sensu, u pagliacciu riassumerà 4 punti per tutti per aiutà i cunsumatori à cumprà cun tranquillità.

1. Fighjate à a marca di imballaggio

Questu hè un modu simplice è intuitivu per distingue u pollulu frittu.L'imballu esternu di a lampa LED deve esse marcatu cù informazioni cum'è a tensione nominale, a gamma di tensione è a putenza nominale, è ancu i marchi di marca è i marchi di certificazione cunnessi.Ùn ci sò micca marchi stampati è marchi di certificazione cunnessi nantu à l'imballu esternu di certi prudutti inferiori.

2. Fighjate à l'apparenza

A lampa LED usa trè tubi di culore primariu, è u culore di u tubu hè più biancu.Dopu avè coperto cù a manu, u culore serà più biancu.Quandu compra, pudete mette parechje luci LED inseme per paragunà.I prudutti cù una forma di tubu megliu è una cunsistenza di taglia sò generalmente prudutti di massa, è a qualità hè soprattuttu garantita.

A qualità di a lampada LED anti-esplosione pò ancu esse distinta da u so materiale di cunchiglia.A cunchiglia di plastica di a lampada LED anti-esplosione hè fatta di materiali ignifughi, cum'è a nostra lega d'aluminiu.I prudutti inferiori sò fatti di plastica ordinariu cù superfici lisce è brillanti.Hè facilmente deformatu è inflammable.

3. Fighjate à a temperatura à u travagliu

In e cundizioni di travagliu, a temperatura di a lampada LED a prova di esplosione ùn serà micca troppu alta è pò esse toccu cù a manu.Se u pruduttu acquistatu si riscalda significativamente durante u travagliu, significa chì ci hè un prublema cù a so qualità.Inoltre, se a lumera di a lampa LED a prova di esplosione lampeggia, indica ancu chì ci hè un prublema cù a so qualità.

4. Fighjate à u funziunamentu di l'interferenza anti-elettromagnetica

A cumpatibilità elettromagnetica hè un indicatore impurtante per valutà se i prudutti elettrici sò qualificati.Dunque, quandu compra una lampada LED anti-esplosione, pudete verificà s'ellu ci hè una marca pertinente chì hà passatu a prova nantu à l'imballu esternu.

À u mumentu di a compra, pudete aduprà a radiu d'onda curta è media per pruvà.Pone a radiu vicinu à a lampada LED anti-esplosione dopu l'accensione, è osservate u rumore emessu da a radiu.U più bassu u rumore, u megliu hè a cumpatibilità elettromagnetica di u pruduttu.

Va bè, amichi, sè vo vulete sapè di più, cunsultate Chengdu Taiyi Energy Technology Development Co., Ltd. L'utilizatori sò benvenuti à cunsultà, visità è cumprà.Tuttu u persunale di a cumpagnia vi servirà in tuttu.


Tempu di pubblicazione: 21-oct-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi