headbg

2020 Torcia standard Atex Led a prova di esplosione

Breve descrizione:

I torchi anti-esplosione sò usati per a lotta di u focu, l'energia elettrica, l'imprese industriali è miniere è altri lochi inflammabili è splusivi per furnisce l'illuminazione mobile.Hè assai adattatu per diverse operazioni di campu, cum'è: esplorazione geologica, esplorazione turistica, patrulla di cunfini, pattuglia di difesa costiera, salvata è sollievu di disastru, operazioni di campu, operazioni di tunnel, ispezioni aeroportuali, ispezioni ferroviarie, archeologia è cummandu di focu, investigazione criminale, manipolazione di accidenti di trafficu, riparazioni di energia elettrica Aspettate l'usu di l'illuminazione.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Parametru

Mudellu TY/SLED701
Materiale di Shell lega d'aluminiu
Fonte di luce Chips LED impurtati
Tensione nominale DC 3.7V
Potenza nominale 5W
Taglia φ48*170MM
Pesu 250 g

Features

  • A fonte di luce adopta LED d'alta luminosità impurtata, chì hè risparmiu d'energia è alta efficienza.A distanza di irradiazione efficace di u tipu A pò ghjunghje à più di 250 metri, è a luce forte è a luce debule pò esse liberamente cambiata.
  • Disegnu cumplettamente sigillatu, impermeabile finu à 1 metru.A batteria adotta una batteria di lithium d'alta capacità, amichevule per l'ambiente, cù una longa vita è una bassa velocità di autoscarica.
  • A cunchiglia hà un trattamentu anti-skid prufonda, chì hè ligera è bella;in più di a manu, pudete puru sceglie di portà a corda di coda o a spalla di corda longa.
  • A carica, a scaricazione è a corrente constante adoptanu un cuntrollu intelligente di chip, prutezioni multiple, sicura è efficiente.

Riassuntu

Una nova bateria o una bateria chì ùn hè micca stata utilizata per un bellu pezzu pò esse micca attivata cumplettamente per via di u materiale attivu.In generale, dui o trè ciculi di u trattamentu di carica è scaricamentu di corrente bassa (0.1C) sò necessarii prima di l'usu per ghjunghje à a capacità nominale.Batterie chì ùn sò micca usati per un bellu pezzu deve esse guardatu in un statu di carica.In generale, ponu esse almacenati dopu a pre-carica da 50% à 100% di u putere.Hè cunsigliatu di carricà a bateria una volta ogni trè mesi per restaurà a capacità saturata.


  • Previous:
  • Next:

  • Mandate u vostru messagiu à noi:

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

    Mandate u vostru messagiu à noi:

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi